Úvod » Přihlášky pro vystavovatele

Závazná přihláška na Vinobraní 2024

21.září 2024

Otevírací doba: 10 - 23 hodin

Kontaktní údaje

Na výše uvedený e-mail bude zaslána zálohová faktura. Prosím pravidelně kontrolujte své e-mailové schránky!
Plátce DPH ANO NE
Poštovní adresa je jiná než fakturační

Sortiment předváděného a prodáváného zboží

Poznámka

Kalkulace ceny

Všechny uvedené ceny jsou uvedeny bez daně a budou zvýšeny o hodnotu daně dle příslušné sazby DPH platné v daném období, kromě konkrétně vyznačených.

1. Prodejní sektor

Mírové náměstí - Víno, burčák, káva
3 500 Kč
ks
Mírové náměstí - Ostatní prodej
5 000 Kč
ks
Mírové náměstí - Občerstvení
5 500 Kč
ks
Řemeslo
1 500 Kč
ks
Hradní nádvoří
1 000 Kč
ks
Divadelní nádvoří + Máchova ulice
2 000 Kč
ks
Kino Máj
2 000 Kč
ks
Pro stánky nad rozměr 3x3m se účtuje příplatek 1000Kč. Maximální povolená plocha stránku je 6x3m.
ks

2. Objednávka dalších služeb

PŘÍPOJKA ELEKTRICKÉ ENERGIE

Napětí

Kabelový přípoj proudu s koncovou trojzásuvkou (včetně odběru a elektrorevize)
ks
ks

Přípojkou v exteriéru se rozumí možnost napojení nikoliv poskytnutí přívodních kabelů.
Instalace vlastních spotrebičů musí být provedena dle platných předpisů ČSN a doložena platnou revizní zprávou. Nevyhovující instalace nebo instalace nedoložená revizní zprávou nebude ke škodě vystavovatele připojena.

ORGANIZAČNÍ POKYNY K AKCI

REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ AKCE
Účastníci se po příjezdu na výstaviště musí zaregistrovat v ul. Dlouhá od 7.00 do 9.00 hodin. Účastník akce je povinen prokázat se při registraci dokladem o úhradě fakturované částky, a to výpisem z banky nebo složenkou (nikolv příkazem k úhradě). Bez tohoto dokladu není možné začít se stavbou prodejního stánku. kde jim bude upřesněno umístění jejich expozice a kde převezmou karty opravňující ke vstupu na výstaviště, popř. parkovací průkazy. V případě nutnosti je možné provést úhradu v hotovosti při registraci.

UPOZORNĚNÍ! Platba v hotovosti na místě je zpoplatnena paušální částkou 500 Kč.

MONTÁŽ

pátek 20. 9. 2024  12.00 - 18.00 hod.
sobota 21. 9. 2024 po 23.00 hod.

Veškeré montážní práce, včetnčě aranžování exponátu musí být ukončeny nejpozději 21. 9. 2024 do 9.00 hod.

Všechny služby – registrace vystavovatelů, vydávání mobiliáře, připojení sítí, vysokozdvižný vozík apod., jsou realizovány pouze do 9.00 hod.

DEMONTÁŽ

21. 9. 2024  po 23.00 hod.

Všechna vozidla vystavovatelu mohou vjet na pozice až po skončení akce, tj. 21. 9. 2024 po 23.00 hod.

DOPRAVNÍ PŘEDPISY
Každý účastník provozu je povinen dodržovat dopravní podmínky vyplývající ze ZÁKONA č. 361/2000 Sb. O PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH a zárověn dodržovat dopravní předpisy určené dopravními značkami.

PARKOVÁNÍ
Pro účastníky akce jsou zajištěna parkovací místa v ulici Na Valech.

V případě porušení, je organizátor oprávněn účtovat od účastníka sankční poplatek ve výši 2.000 Kč za každé takové porušení. Tato sankce je splatná ihned, v hotovosti na místě.

TECHNICKÉ PODMÍNKY
Veškerá připojení elektroinstalace a vody zajišťuje výhradně pořadatel. Není dovoleno montovat zařízení, která by mohla přímo nebo nepřímo rušit provoz ostatních stánků či programu.

POŽÁRNÍ A BEZPEČNOSTNÍ PŘEDPISY
Vystavovatel je povinen dodržovat technicko-bezpečnostní, provozní, dopravní a protipožární předpisy. Vystavovatel nesmí bez výslovného souhlasu pořadatele použít, skladovat nebo vystavovat hořlavé kapaliny, stlačené plyny, případně jiné nebezpečné látky. Každý původce odpadů je povinen s nimi nakládat dle ZÁKONA O ODPADECH č. 185/2001. V areálu je KDEKOLIV zakázáno přespávání. Ve všech krytých výstavních prostorách je přísně zakázáno kouření a manipulace s otevřeným ohněm.

POJIŠTĚNÍ
Účast na akci je vlastní riziko vystavovatele i partnera. Pořadatel není zodpovědný za možné vzniklé škody vystavovatele a partnera, které budou způsobeny v době montáže, po dobu konání akce a při demontáži.

Doporučujeme vystavovatelům uzavřít POJIŠTĚNÍ SVÉ EXPOZICE proti POŠKOZENÍ A KRÁDEŽI a pro své pracovníky uzavřít POJIŠTĚNÍ ZODPOVĚDNOSTI za škody způsobené třetí osobě.

DOPRAVNÍ PŘEDPISY
Každý účastník provozu (motorové i nemotorové vozidlo, každý chodec), který vjede (vstoupí) do areálu výstaviště Zahrady Čech v Litoměřicích se stává účastníkem provozu ve výše zmíněném areálu a je povinen dodržovat dopravní podmínky vyplývající ze ZÁKONA č. 361/2000 Sb. O PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH a zárověn dodržovat dopravní předpisy určené dopravní značkou: ZÓNA S PŘEDNOSTÍ ZPRAVA (platnou v celém areálu výstaviště).

PARKOVÁNÍ
Pro účastníky akce jsou zajištěna parkovací místa, která jsou ve střeženém oploceném prostoru. Každé parkovací místo je zpoplatněno dle sazebníku uvedeného v závazné přihlášce dané výstavy.

Parkování vozidel v areálu výstaviště je ZAKÁZÁNO, mimo výjimek udělených organizátorem výstavy. V takovém případě bude účastníkovi vydán zvláštní parkovací průkaz. Tento parkovací průkaz může být zpoplatněn. Sazebník bude umístěn na webových stránkách jednotlivých akcí. S parkovacím průkazem je možné v areálu výstaviště parkovat pouze na místech k tomu určených.

V případě porušení, je organizátor oprávněn účtovat od účastníka sankční poplatek ve výši 2.000 Kč za každé takové porušení. Tato sankce je splatná ihned, v hotovosti na místě.

TECHNICKÉ PODMÍNKY
Povolená výška expozic včetně límce je 300 cm. Jiná výška musí být předem projednána s manažerem výstavy. Komunikace mezi expozicemi nesmí být z bezpečnostních důvodů zastavovány montovaným materiálem, obaly nebo exponáty. ÚNIKOVÉ CESTY A VÝCHODY MUSÍ ZŮSTAT VOLNÉ. Vjíždět dopravními prostředky do pavilonu je zakázáno. Veškeré úpravy pronajatých ploch je vystavovatel povinen projednat s pořadateli výstavy.

Veškerá připojení elektroinstalace a vody zajišťuje výhradně pořadatel. Není dovoleno montovat zařízení, která by mohla přímo nebo nepřímo rušit provoz ostatních expozic. Nástěnné hydranty, hasící přístroje a jiná zařízení zajišťující bezpečnost nesmějí být zastavěny. Zásahy do stěn pavilonů včetně polepování nebo volných ploch jsou pro vystavovatele zakázány. Veškeré práce související s úpravou těchto ploch je vystavovatel povinen objednat si u organizátora akce. Každé poškození výstavní plochy a zařízení pořadatele je vystavovatel povinen uvést do původního stavu. Účastník zodpovídá za správu pronajatého výstavního zařízení a za jeho nepoškozené vrácení.

Za revizi elektro odpovídá firma, která realizuje stánek. Nevyhovující elektroinstalace nebude ke škodě vystavovatele připojena. POZOR! V případě že budete používat lednici, doporučujeme objednat zvlášť lednicový okruh, který nebude v noci vypínán. V ceně lednicového okruhu není zahrnut příkon el. energie. Tento je nutno zahrnout (přičíst) do objednávky celkového příkonu el. energie.

Vodu na zalévání je možné používat pouze z určených vodních zdrojů, ne z vodních nádrží. Voda ve vodních nádrží je chemicky ošetřena!

Skladování obalu a instalačního materiálu za expozicemi a stánky je zakázáno. Vyrábět prvky k montáži, provádět plošné nátěry, prášit nebo jinak obtěžovat ostatní vystavovatele je ve výstavních pavilonech zakázáno. Pro likvidaci vzniklého odpadu především při montáži a demontáži slouží přistavené kontejnery. Informace o místě pro ukládání odpadu podá garant pavilonu. V případě nedodržení těchto podmínek je vystavovatel povinen uhradit vzniklou škodu.

POŽÁRNÍ A BEZPEČNOSTNÍ PŘEDPISY
Vystavovatel je povinen dodržovat technicko-bezpečnostní, provozní, dopravní a protipožární předpisy. Vystavovatel nesmí bez výslovného souhlasu pořadatele použít, skladovat nebo vystavovat hořlavé kapaliny, stlačené plyny, případně jiné nebezpečné látky. Každý původce odpadů je povinen s nimi nakládat dle ZÁKONA O ODPADECH č. 185/2001. V areálu je KDEKOLIV zakázáno přespávání. Ve všech krytých výstavních prostorách je přísně zakázáno kouření a manipulace s otevřeným ohněm.

POJIŠTĚNÍ
Účast na akci je vlastní riziko vystavovatele i partnera. Pořadatel není zodpovědný za možné vzniklé škody vystavovatele a partnera, které budou způsobeny v době montáže, po dobu konání akce a při demontáži.

Doporučujeme vystavovatelům uzavřít POJIŠTĚNÍ SVÉ EXPOZICE proti POŠKOZENÍ A KRÁDEŽI a pro své pracovníky uzavřít POJIŠTĚNÍ ZODPOVĚDNOSTI za škody způsobené třetí osobě.

ZÁVAZNÉ PODMÍNKY K ÚČASTI

PŘIHLÁŠKA
Účast na akci je podmíněna doručením řádně vyplněné „ZÁVAZNÉ PŘIHLÁŠKY“ na adresu organizátora akce. Přihláška je umístěna na webových stránkách organizátora v podobě pdf. ke stažení nebo on-line k vyplnění. Podpisem účastník stvrzuje, že byla uzavřena smlouva, jejíž smluvní podmínky jsou uvedeny v Závazné přihlášce. Přihlašovatel potvrzuje odesláním této přihlášky z mailové adresy uvedené v záhlaví, uzavření smlouvy o poskytnutí výstavních a prodejních ploch, případně poskytnutí dalších dohodnutých služeb. Přihlášky vyplněné a dopravené organizátorovi oběma možnými způsoby jsou organizátorem automaticky vedené jako závazné.

Přihláška zaslaná organizátorovi je pro účastníka akce závazná, a to i v případě, že organizátor nemůže splnit všechny požadavky žadatele (např. druh a velikost plochy, její umístění apod.). Konečné rozhodnutí o přijetí přihlášky provádí výhradně pořadatel akce.

Tematickou náplň a sortiment určuje pořadatel. Odesláním přihlášky se účastník akce zavazuje dodržovat Závazné podmínky účasti, Organizační pokyny, Požární a bezpečnostní pokyny jednotlivých výstav a Provozní řád výstaviště.

ZBOŽÍ
Účastník akce se zavazuje prodávat zboží, které byly organizátorem akce odsouhlaseno, na základě údajů uvedených v doručené přihlášce organizátorovi akce. Účastník akce je povinen prodávané zboží uvést do přihlášky a jejich změny neprodleně projednat s organizátorem akce.

Účastník bere na vědomí, že organizátor akce, resp. zaměstnanci organizátora akce, mohou kdykoliv v průběhu trvání akce provést kontrolu prodávaného a vystaveného zboží. V případě, že bude účastník prodávat či poskytovat jiné produkty a služby, než uvedl v Závazné přihlášce, bude na tuto skutečnost upozorněn a je povinen okamžitě sjednat nápravu. V případě zjištění opakovaného porušení ve smyslu vystaveného zboží či poskytovaných služeb, které jsou v rozporu s údaji uvedenými v přihlášce účastníka, bere účastník na vědomí, že mu bude účtována sankce ve výši 5.000 Kč, která je splatná na místě. Pořadatel je zárověn oprávněn okamžitě vyloučit tohoto účastníka z akce a to bez jakýchkoliv náhrad. Účastník akce je povinen na základě výzvy pořadatele akci okamžitě opustit.

Účastník akce plně odpovídá za své obchodní zboží a osobní věci. Organizátor výstavy neručí účastníkovi akce za ztráty, odcizení, poškození nebo zničení exponátu či obchodního zboží, zařízení a osobních věcí. Návoz a odvoz exponátů a obchodního zboží se řídí pokyny organizátora v Organizačních pokynech pro montáž, demontáž a průběh výstavy.

Před ukončením akce je zakázáno vyklízení expozice a prodejních stánku, účastník má tak povinnost dodržet otevírací dobu akce.

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Účastník akce se zavazuje zaplatit pořadateli pronájem plochy a všechny objednané služby do dne splatnosti uvedeného na zálohové faktuře vystavené organizátorem akce. Zálohová faktura bude zaslána na mail uvedený v hlavičce Závazné přihlášky. Účastník je povinen uvádět správné údaje týkající se mailové adresy a mailovou schránku si pravidelně kontrolovat. Platba v hotovosti na místě je zpoplatněna paušální částkou 500 Kč.

Ceny jsou stanoveny na celou dobu akce a zahrnují adekvátní část nájmu, základní osvětlení pavilonu, propagaci výstavy, produkční a manažerské práce, pořadatelskou službu, ostrahu areálu, požární ochranu, úklid pavilonu a exteriéru mimo výstavní expozice a odvoz odpadu.

Ceny uvedené na přihlášce jsou bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Pokud se účastníkovi akce nepodaří splnit všechny jeho závazky související s výstavou, může pořadatel akce zadržet exponáty nebo zboží tohoto účastníka akce nebo je nechat uskladnit na náklady a zodpovědnost příslušného účastníka akce, a to za účelem uhrazení všech nesplněných závazků organizátora i bez soudního vymáhání. Organizátor je oprávněn tyto exponáty nebo zboží prodat veřejně i soukromě nebo je použít podle vlastní úvahy po uplynutí 30 dnů po ukončení akce v případě, že se účastníkovi akce nepodaří závazky do této lhůty splnit.

STORNO PODMÍNKY
V případě zrušení účasti na výstavě ve lhůtě 35 –21 dnů před zahájením výstavy, se účastník zavazuje uhradit organizátorovi částku ve výši 50 % z celkové ceny všech objednaných služeb.

V případě zrušení účasti na výstavě ve lhůtě 20 – 0 dnů před zahájením výstavy, se účastník zavazuje uhradit organizátorovi částku ve výši 100 % z celkové ceny všech objednaných služeb.

PRŮBĚH A UKONČENÍ AKCE
Termín montáže, demontáže a provozní doby výstavy určuje organizátor a informuje o tom účastníky akce v dostatečném časovém předstihu před zahájením akce prostřednictvím „ORGANIZAČNÍCH POKYNŮ PRO MONTÁŽ, DEMONTÁŽ A PRŮBĚH AKCE“.

V případě porušení je organizátor oprávněn účtovat účastníkovi sankční poplatek ve výši 5.000 Kč za každé takové porušení. Tato sankce je splatná ihned, v hotovosti na místě. V případě nezastihnutí vystavovatele mu bude zaslán podklad na úhradu sankčního poplatku, kde bude stanoven termín úhrady vč. řádně doložené fotodokumentace a potvrzeného protokolu.

Účastník akce musí udržovat svůj stánek v čistotě a pořádku po celou dobu výstavy.

Prodejní stánky nesmí z bezpečnostních důvodů přesahovat do komunikace. Výstavní exponáty nebo obchodní zboží musí být vystavováno nebo prodáváno pouze v rámci určené výstavní expozice nebo prodejního stánku. Zejména není přípustné vystavené zboží umísťovat před prodejní stánky.

„ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO MONTÁŽ, DEMONTÁŽI A PRŮBĚH VÝSTAVY“ budou účastníkům akce zaslány společně s fakturou. Zároveň budou umístěny na webových stránkách pod hlavičkou jednotlivých akcí. Tyto pokyny jsou pro účastníky akce ZÁVAZNÉ!

PROPAGACE A REKLAMA
Účastník akce je oprávněn propagovat své exponáty nebo svou činnost pouze ve vlastní expozici, tak aby nerušil ostatní účastníky akce. Umístění billboardu, poutačů, transparentu nebo rozsev plakátů mimo vlastní expozici je možný pouze v místech k tomu organizátorem určených až po zaplacení stanoveného poplatku.

Účastník akce je ze zákona povinen při provozování hudební produkce na pronajaté ploše tuto činnost samostatně ošetřit (OSA, INTERGRAM).

BEZPEČNOST A POJIŠTĚNÍ
Účastník akce je povinen dodržovat všeobecné platné právní předpisy České republiky, technické normy, bezpečnostní, provozní, dopravní a protipožární předpisy. Dále je objednatel povinen respektovat pokyny provozovatele a jím pověřených pracovníků a řídit se pokyny strážní služby při vjezdu dopravním prostředkem do areálu výstaviště.

V případe porušení je organizátor oprávněn účtovat po účastníkovi sankční poplatek ve výši 2.000 Kč za každé takové porušení. Tato sankce je splatná ihned, v hotovosti na místě.

Stání vozidel ve vjezdech a na příjezdových trasách do pavilonu je povoleno pouze na dobu nezbytně nutnou, v časech určených „ORGANIZAČNÍMI POKYNY PRO MONTÁŽ, DEMONTÁŽ".

Přestože je průběh akce zabezpečen všeobecnou ostrahou organizátora, doporučujeme, aby se účastník akce postaral o pojištění proti krádeži, požárům a jiným rizikům. Organizátor nenese odpovědnost za ztráty, zničení nebo poškození exponátů a zařízení stánku.

Účastník akce ručí za jím způsobené škody na majetku organizátora nebo ostatních účastníků akce, a to i v případě, že škodu způsobil jeho spoluvystavovatel.

REKLAMACE
Účastník akce může uplatnit reklamaci na práce a služby formou zápisu s garantem pavilonu, popř. s manažerem akce bez zbytečného odkladu, nejpozději však v den ukončení akce. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
V případě, že organizátor v důsledku jím nezaviněných okolností (např. živelné pohromy) nemůže výstavu zahájit, nebo zajistit její konání po celou stanovenou dobu na celém výstavišti nebo na jeho části, uvědomí o tom ihned účastníky akce. Veškeré závazky vzniklé pořadateli z uzavřené smlouvy o účasti účastníka akce zanikají. V tomto případě nepřísluší účastníkovi akce žádný nárok na náhradu vzniklých škod.

Účastník akce je povinen seznámit se se „ZÁVAZNÝMI PODMÍNKAMI ÚČASTI NA AKCÍCH pořádaných MKZ v Litoměřicích, p.o.“, seznámit s nimi i všechny své zaměstnance, případně další osoby, které budou po dobu konání akce na výstavišti působit pod hlavičkou jejich závazné přihlášky.

V případě porušení některých ustanovení těchto „ZÁVAZNÝCH PODMÍNEK ÚČASTI NA AKCÍCH pořádaných MKZ v Litoměřicích, p.o.“ je pořadatel oprávněn vyloučit účastníka akce z další účasti na akci bez náhrady.


OSOBA OPRÁVNĚNÁ ŘEŠIT VEŠKERÉ PŘESTUPKY, PŘÍPADNÉ SPORY S ÚČASTNÍKY AKCE JE ŘEDITELKA:
Bc. Michaela MOKRÁ • 605 237 960 • michaela.mokra@zahrada-cech.cz

Organizační pokyny budou zaslány na email nejpozději týden před začátkem akce.

Podpisem obou smluvních stran se uzavírá smlouva o poskytnutí služeb, jejíž smluvní podmínky jsou uvedeny v této smlouvě, organizačních pokynech a závazných podmínkách k účasti, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

KONTAKTNÍ A ZMOCNĚNÉ OSOBY (DÁLE JEN OPRÁVNĚNÉ OSOBY) UVEDENÉ V TÉTO SMLOUVĚ) SOUHLASÍ SE ZPRACOVÁNÍM VEŠKERÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ, JEJICHŽ ZPRACOVÁNÍ JE NEZBYTNÉ PRO PLNĚNÍ TÉTO SMLOUVY. OPRÁVNĚNÝM OSOBÁM UVEDENÝM VE SMLOUVĚ NÁLEŽÍ PRÁVA SUBJEKTŮ ÚDAJŮ PODLE NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, OBECNÉHO NAŘÍZENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Obě smluvní strany jsou povinny dodržovat všechna aktuální nařízení Vlády ČR související s pandemickou situací. V době zákazu provozování činnosti se budou smluvní strany domlouvat individuálně.

 

Shrnutí ceny přihlášky

Část 1 (Objednávka prodejního sektoru):

Část 2 (Objednávka dalších služeb):

Celková cena přihlášky:

Všechny uvedené ceny jsou stanoveny bez daně a budou zvýšeny o hodnotu daně dle příslušné sazby DPH platné v daném období.


Potvrzujeme platnost všech výše uvedených údajů. Jsme seznámeni se závaznými podmínkami úcasti na výstavě a zavazujeme se tato ustanovení dodržovat.

Zároveň zplnomocňujeme pana/í
 
v
k projednávání dalších záležitostí vyplývajících z naší účasti na uvedené akci.

Do 20.09.2024