Úvod » Přihlášky pro vystavovatele » Texty k přihláškám

ORGANIZAČNÍ POKYNY K AKCI - Vinobraní 2025

Pojmy v těchto ORGANIZAČNÍCH POKYNECH K AKCI mají význam definovaný v ZÁVAZNÝCH PODMÍNKÁCH K ÚČASTI, nevyplývá-li z daného ujednání výslovně jinak.

REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ AKCE
Organizátor určuje termín a čas registrace takto:
pátek 19. 9. 2025 od 12.00 do 18.00
sobota 20. 9. 2025 od 7.00 do 9.00

Účastníci se po příjezdu do prostor akce musí zaregistrovat: i. v případě akce konané na výstavišti v registrační místnosti na ředitelství výstaviště – účastník prokáže úhradu veškerých zálohových faktur vystavených organizátorem pro účastníka, osoba na straně organizátora účastníkovi předá plochu účastníka, příp. vč. sjednaného mobiliáře, inventáře či jiného vybavení (o předání plochy účastníka a případného vybavení strany sepíší písemný protokol podepsaný organizátorem a účastníkem), karty opravňující ke vstupu na výstaviště, příp. identifikační náramky, popř. parkovací průkazy (karty); ii. v případě akce konané mimo prostory výstaviště v ulici Dlouhá, Litoměřice. Účastník je vždy povinen prokázat se při registraci dokladem o úhradě veškerých zálohových faktur vystavených organizátorem pro účastníka, a to výpisem z banky nebo ústřižkem o zaplacení složenky s potvrzením o platbě (nikoliv příkazem k úhradě). Bez tohoto dokladu není možné začít se stavbou expozice (stánku).

MONTÁŽ
Organizátor určuje termín a čas montáže expozice takto:
pátek 19. 9. 2025 od 12.00 do 18.00
sobota 20. 9. 2025 od 7.00 do 9.00

Veškeré montážní práce, včetně aranžování expozice a sortimentu musí být ukončeny nejpozději do 20. 9. 2025 do 9.00 hod.

Veškerá součinnost ze strany organizátora - registrace účastníků (vystavovatelů), sjednané speciální služby týkající se montáže (zejm. vydávání sjednaného vybavení, připojení sítí, apod.), je realizována pouze do 9.00 hod.

V případě akce konané na výstavišti je VJEZD do areálu výstaviště v době montáže povolen pouze JIŽNÍM VCHODEM (viz mapa), a to až po řádné registraci účastníka a vyřízení všech souvisejících povinností účastníka v registrační místnosti dle oddílu REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ AKCE!!!

PRŮBĚH AKCE
Doba trvání akce 20. 9. 2025; návštěvní (otevírací)  doba pro veřejnost 20. 9. 2025 od 10.00 do 23.00.

V případě akce konané na výstavišti jsou pro účastníky prostory akce otevřeny denně od 7.00 do 18.00 hod., poslední den akce (výstavy) pak do 20.00 hod. MIMO TYTO ČASY JE POBYT V AREÁLU VÝSTAVIŠTĚ ZAKÁZÁN.

V případě akce konané na výstavišti je po dobu trvání akce v nočních hodinách zajištěna ostraha výstaviště bezpečnostní službou, ostraha není zajišťována v průběhu návštěvní (otevírací) doby pro veřejnost ani v době otevření prostoru akce pro účastníky (v podrobnostech viz ZÁVAZNÉ PODMÍNKY ÚČASTI). V případě akce konané mimo výstaviště není ostraha prostor akce zajištěna.

Organizátor nezajišťuje pojištění expozic (stánků) účastníků, příslušné pojištění věcí (majetku) si na své náklady sjedná účastník (v podrobnostech viz ZÁVAZNÉ PODMÍNKY ÚČASTI).

Úklid společných prostor pavilonů interiéru výstaviště a případně úklid uvnitř expozic (stánků) výslovně sjednaný v rámci speciálních služeb bude zajišťován denně (organizátor nenabízí úklid expozic pro veškeré akce).

Po celou dobu trvání akce je zákaz prodeje a jakéhokoli i bezúplatného poskytování či propagace jakýchkoli věcí nepřihlášených osob a jakýchkoli cizích osob v prostoru akce, v případě akce konané na výstavišti toto platí i před branami výstaviště (ul. Českolipská, Na Vinici, Karla IV.). Tato plocha je součástí pronájmu organizátora. V případě porušení této povinnosti se osoba porušující tuto povinnost zavazuje organizátorovi zaplatit náhradu ve výši 5.000,- Kč; organizátor dále upozorňuje, že současně může přivolat též příslušné orgány Policie ČR či Městskou policii.

DEMONTÁŽ
Organizátor určuje termín a čas demontáže expozice takto:
sobota 21. 9. 2025 od 23.00

Vozidla účastníků (vystavovatelů) mohou vjet do prostoru akce až po skončení akce výstavy, tj. 21. 9. 2025 od 23.00 hod.

V případě akce konané na výstavišti je VJEZD a VÝJEZD povolen technickým vjezdem z ulice Karla IV. a branou Koliba.

Veškeré demontážní práce, předání (vrácení) organizátorem poskytnutého vybavení (mobiliáře, inventáře, apod.) a předání vyklizené plochy účastníka zpět organizátorovi musí být ukončeno nejpozději do 21. 9. 2025 do 24.00 hod.

Převzetí vybavení poskytnutého organizátorem začíná ihned po skončení akce (výstavy) pro veřejnost. Účastník předá osobě na straně organizátora (zejm. garantovi pavilonu) stánek, byl-li poskytnut, plochu účastníka a veškeré organizátorem poskytnuté vybavení (mobiliář, inventář, apod.) a jakékoli další věci poskytnuté organizátorem. Případné ztráty či jakékoli škody (poškození) je nutné oznámit okamžitě po jejich zjištění osobě na straně organizátora (zejm. garantovi pavilonu).

V případě akce konané na výstavišti NENÍ účastník (vystavovatel) oprávněn se v areálu výstaviště z bezpečnostních důvodů zdržovat mimo hodiny určené v montážních a demontážních časech a mimo otevírací doby prostor akce pro účastníky! Montáž a demontáž expozice mimo určené termíny a časy schvaluje referent či manažer výstavy.

VJEZD – PLATÍ POUZE PRO AKCE KONANÉ NA VÝSTAVIŠTI
Účastníci mohou vjet a zdržet se na výstavišti pouze v době od 7.00 do 8.45 hod., a to po složení kauce 1000,- Kč na vrátnici u technického vjezdu Karla IV. A bráně Koliba. V případě setrvání vozidlem na výstavišti po uvedeném časovém limitu je vjezd zpoplatněn částkou 1000,- Kč, která je organizátorem započtena na účastníkem složenou kauci. Přesto je účastník povinen po stanoveném časovém úseku ihned vozidlem opustit areál výstaviště.

Dne ### (poslední den) je od 15.00 do 17.00 hod. vjezd do areálu výstaviště ZAKÁZÁN.

DOPRAVNÍ PŘEDPISY
Každý účastník provozu (motorové i nemotorové vozidlo, každý chodec), který vjede (vstoupí) do areálu výstaviště Zahrady Čech v Litoměřicích se stává účastníkem provozu ve výše zmíněném areálu a je povinen dodržovat dopravní podmínky vyplývající ze ZÁKONA č. 361/2000 Sb. O PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH a zárověn dodržovat dopravní předpisy určené dopravní značkou: ZÓNA S PŘEDNOSTÍ ZPRAVA (platnou v celém areálu výstaviště).

PARKOVÁNÍ
Pro účastníky akce jsou zajištěna parkovací místa, která jsou ve střeženém oploceném prostoru. V případě akce konané mimo výstaviště budou přesné pokyny sděleny při registraci. Každé parkovací místo je zpoplatněno dle sazebníku uvedeného v závazné přihlášce dané výstavy.

Parkování vozidel v areálu výstaviště je ZAKÁZÁNO, mimo výjimek udělených organizátorem výstavy. V takovém případě bude účastníkovi vydán zvláštní parkovací průkaz. Tento parkovací průkaz může být zpoplatněn. Sazebník bude umístěn na webových stránkách jednotlivých akcí. S parkovacím průkazem je možné v areálu výstaviště parkovat pouze na místech k tomu určených.

V případě porušení, je organizátor oprávněn účtovat od účastníka sankční poplatek ve výši 2.000 Kč za každé takové porušení. Tato sankce je splatná ihned, v hotovosti na místě.

TECHNICKÉ PODMÍNKY
Povolená výška expozic včetně límce je 300 cm. Jiná výška musí být předem projednána s manažerem výstavy. Komunikace mezi expozicemi nesmí být z bezpečnostních důvodů zastavovány montovaným materiálem, obaly nebo exponáty. ÚNIKOVÉ CESTY A VÝCHODY MUSÍ ZŮSTAT VOLNÉ. Vjíždět dopravními prostředky do pavilonu je zakázáno. Veškeré úpravy pronajatých ploch je vystavovatel povinen projednat s pořadateli výstavy.

Veškerá připojení elektroinstalace a vody zajišťuje výhradně pořadatel. Není dovoleno montovat zařízení, která by mohla přímo nebo nepřímo rušit provoz ostatních expozic. Nástěnné hydranty, hasící přístroje a jiná zařízení zajišťující bezpečnost nesmějí být zastavěny. Zásahy do stěn pavilonů včetně polepování nebo volných ploch jsou pro vystavovatele zakázány. Veškeré práce související s úpravou těchto ploch je vystavovatel povinen objednat si u organizátora akce. Každé poškození výstavní plochy a zařízení pořadatele je vystavovatel povinen uvést do původního stavu. Účastník zodpovídá za správu pronajatého výstavního zařízení a za jeho nepoškozené vrácení.

Za revizi elektro odpovídá firma, která realizuje stánek. Nevyhovující elektroinstalace nebude ke škodě vystavovatele připojena. POZOR! V případě že budete používat lednici, doporučujeme objednat zvlášť lednicový okruh, který nebude v noci vypínán. V ceně lednicového okruhu není zahrnut příkon el. energie. Tento je nutno zahrnout (přičíst) do objednávky celkového příkonu el. energie.

Vodu na zalévání je možné používat pouze z určených vodních zdrojů, ne z vodních nádrží. Voda ve vodních nádrží je chemicky ošetřena!

Skladování obalu a instalačního materiálu za expozicemi a stánky je zakázáno. Vyrábět prvky k montáži, provádět plošné nátěry, prášit nebo jinak obtěžovat ostatní vystavovatele je ve výstavních pavilonech zakázáno. Pro likvidaci vzniklého odpadu především při montáži a demontáži slouží přistavené kontejnery. Informace o místě pro ukládání odpadu podá garant pavilonu. V případě nedodržení těchto podmínek je vystavovatel povinen uhradit vzniklou škodu.

POŽÁRNÍ A BEZPEČNOSTNÍ PŘEDPISY
Vystavovatel je povinen dodržovat technicko-bezpečnostní, provozní, dopravní a protipožární předpisy. Vystavovatel nesmí bez výslovného souhlasu pořadatele použít, skladovat nebo vystavovat hořlavé kapaliny, stlačené plyny, případně jiné nebezpečné látky. Každý původce odpadů je povinen s nimi nakládat dle ZÁKONA O ODPADECH č. 185/2001. V areálu je KDEKOLIV zakázáno přespávání. Ve všech krytých výstavních prostorách je přísně zakázáno kouření a manipulace s otevřeným ohněm.

POJIŠTĚNÍ
Účast na akci je vlastní riziko vystavovatele i partnera. Pořadatel není zodpovědný za možné vzniklé škody vystavovatele a partnera, které budou způsobeny v době montáže, po dobu konání akce a při demontáži.

Doporučujeme vystavovatelům uzavřít POJIŠTĚNÍ SVÉ EXPOZICE proti POŠKOZENÍ A KRÁDEŽI a pro své pracovníky uzavřít POJIŠTĚNÍ ZODPOVĚDNOSTI za škody způsobené třetí osobě.